Primavara in Tibles








6 comments:

  1. Ati mers cu masina pe forestierul dintre Grosii Tiblesului si mina? Daca da, cum mai e drumul?

    ReplyDelete
  2. Am lasat masina la cabana ocolului silvic pana unde drumul e excelent pentru un drum de tara. Insa, daca masina nu ar fi prea joasa(gen logan) s-ar putea merge fara probleme pana la mina.

    ReplyDelete
  3. Ok, deci nu s-a stricat drumul, caci n-am mai fost din 2009. :) Si eu am tot o masina joasa (vw golf 4) si n-am mers mai departe de cabana ocolului silvic.

    ReplyDelete
  4. Da,e ok.Si drumul mi s-a parut bun si pana la urmatoarea intersectie, cam la 2-2.5 km de ocolul silvic, unde marcajul merge spre dreapta, si ar fi fost loc de lasat masina(era parcat un opel astra :)daca tot vorbim de masini), insa n-am stiut cum va fi. Si daca te intalnesti cu o basculanta s-ar putea sa nu fi incantat de cunostinta.

    ReplyDelete
  5. De cand astept si eu o primavara precum cea din primele 2 poze... :D

    ReplyDelete
  6. da, anul acesta se pare ca la munte primavara va veni de doua ori, o astept si eu pe a doua acum :)

    ReplyDelete